Od dawna to jedno. Pytanie ile kosztuje rozruszniko-alternator jak padnie :twisted: Aku zelowe takie drogie juz nie sa.
[Inne] Prośba o ocenę logów AHF
Zwiń
X
-
[Inne] Prośba o ocenę logów AHF
Od jakiegoś czasu walczę z lekko zamulonym autem. Wyczyściłem turbinę, sprawdziłem gruszkę i wciska się bez zacięcia odskakuje ale po odskoczeniu mogę ją z mm może dwa do góry podciągnąć. Nie wiem czy tak powinno być ale zauważyłem to przypadkiem a mianowicie toczyłem się na 1 bez gazu (na puszczonym sprzęgle) dałem gaz w podłogę i szedł jak SDI tak do ok. 1900rpm po czym zaczął ciągnąć a przy 2500rpm kolejny zryw. Przejechałem się bliźniaczym autem z tym samym silnikiem i ciągnie jakby lepiej. Zrobiłem logi:
011 statyczny
003 z 011 dynamicznie
008 z 010 również dynamicznie
Można coś po nich wywnioskować?
-
-
Regulacja cisnienia doładowania działa bardzo niestablinie... dodatkowo widac ze jest jakis problem w ukladzie podcisnienia.
Zrob dwie proby 011 od 1500 do 4200 na 3 biegu.... ale kazdą oddzielnie.
Po tym znow wykonaj 011 Basic Settings.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Wrzucam kolejne moje logi, jak ktoś może rzucić okiem byłbym bardzo wdzięczny
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kordiasz_109602.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kordiasz_109601.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kordiasz_109603.html
Komentarz
-
-
dla mnie ok.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
kornat, skoro gruszka ma trochę luzu tak jak piszesz, to ten luz jest do wyeliminowania...
Ja się na logach nie znam, ale luzu być nie powinno, a 2 mm to sporo...
Grucha powinna trzymać się na 2 śrubkach, więc nie za dużo, ale tam nie ma dużych sił. Jedynie to dość ciasno (chociaż w Seacie nie wiem) :wink:O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
Co do nieszczelności na łączeniu kolektora z rurką od EGR'a to tam jest zaślepka. Tam zaczęło się sączyć po wyciągnięciu turbiny. Jak sądzisz, lepiej tam wstawić normalną uszczelkę i podczas robienia programu wyłączyć go lub lub uaktywnić go tak aby działał do 1700rpm lub 30% wciśniętego gazu? Czy zostawić zaślepkę tylko tam uszczelnić?
Co do IC to go tam przemyję i zobaczę czy pojawi się ponownie zapocenie po parunastu km.
Komentarz
-
-
ja osobiscie nie jestem zwolenikiem usuwania EGR-a ale decyzja nalezy do ciebie . ja osobiscie załorzył bym normanie uszczelnki i uruchomił EGR-a .bo jest pare funkcji które spełnia EGR o których nik nie wspomina . pozwala on na szybsze zagrzanie silnika wycisza prace silnika minimalnie zmniejsza zurzycie paliwa obnirza temperature w komorze spalnia no i oczywiscie wpływa na zmniejszenie emisli tlenków azotu czyli ekologia .diagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
Osobiście ja go nie zaślepiałem, nie sądziłem że ktoś zagranicą bawi się w zaślepianie Ale dużo osób na forum pisało aby zaślepiać więc sobie tym głowy nie zawracałem. Co do zagrzewania się auta widzę to po drugim samochodzie ile mój muszę przejechać aby się zagrzał. To na chwilę obecną od ślepie go i zobaczę jak się auto będzie zachowywać. Jak będzie gorzej to się go co najwyżej programowo zmieni aby się w mniejszym zakresie był otwarty.
P.S. Przez zaślepiony EGR turbina będzie pogwizdywała po wciśnięciu gazu?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kornatP.S. Przez zaślepiony EGR turbina będzie pogwizdywała po wciśnięciu gazu?chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
one quoter mile - 13,3 tdikiem.
promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl
Komentarz
-
Komentarz